Dudududududududu!

Jag tror jag har byggt upp en mur inom mig.. Den muren låter mig inte släppa in vad jag vill!
Men hur mycket mitt huvud än försöker hålla emot så kämpar mitt hjärta! Jag tror att du har fångat mig, du har mitt hjärta i din hand.. Nu är det upp till dig vad du vill göra med det.
Jag vill inget hellre än att träffa dig varje dag, varje minut & vart enda sekund .
Jag vill somna i dina armar som jag har gjort dom senaste helgerna, Det är underbart och jag känner mig så sjukt speciell! Jag trodde aldrig jag skulle hitta en sån underbar kille som dig! Du är hur bra som hellst och det vet du.
Jag älskar alla dina sms, hur korta och enkla dom är så älskar jag att få dom !



Jag har bara ett enda problem.. Jag är rädd !
Det är ungefär vardagsmat för mig att bli sårad, förklaring till vart muren inom mig kommer ifrån.
Jag är så sjukt van vid att bli lämnad & nertrampad !
Fick en förklaring av min vän Emma för någon dag sen..
Jag är blåögd - Jag tror på allt som alla säger & på det sättet låter jag alla ljuga för mig.
Jag går dag in och dag ut och hoppas för mitt liv att du inte alls är sån och att du inte har ljugit för mig, att det du har sagt har varit sant !

Jag tycker så sjukt mycket om dig, jag vill att du ska veta det!




EmmaEricson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0