Vinter jacka - Check!

Vaknade av vacker sång i morse hemma hos Emma ! De va hennes familj som kom inklampandes och sjöng "Ja må hon leva".. Hon fyllde tydligen år ! Skägg.. haha!
Nej men de visste jag.. Men jag låg liksom och väntade vid 7 på att dom skulle komma men icke.. Klockan 13.00 tog dom ton och spatserade in :) Synd att Emmas pappa inte spelade Cello.. :P

Idag har jag även passat Noahtoa och vi åkte till farmor&Farfar och där fick vi fika och sen stack vi ner till stan, där hittade Farmor en jacka hon tyckte jag skulle ha så.. Jag fick den ;D
Nu ska jag ta min kära brum och köra till Emmapemma och kolla på bartenderskolan, sen ska jag inta min plats på madrassen och sova över :D
Hoppas jag slipper be mamma hämta mig mitt i natten för att Emma har berättat massa kusliga historier :D

Imon blir det fika hos Linda och då kommer jag även få se deras nya lägenghet!
Funderar på att slänga ut henne och låsa dörren så kan jag bo där istället ! Tror Nisse hade uppskattat att ha mig som granne ... Inte alls irritations obejekt eller så !

Meeen, nu åker jag !
Over and Out!
EmmaEricson! ♥

Måste väl tillägga att jag saknar en viss liten pojk i den nedre delen av landet.. Och längtar sjukt mycket efter att få se han igen och reta honom för alla roliga ord som han uttalar heeelt fel ♥



Saknar även stuuudenten :)
Oliver, Micke & Jag i bilen påväg till Agunnaryd !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0