Jag behöver hela mig, så jag kan ge dig hela mig

Danie Adams Ray, vilken kille .. Ojojoj!

Men om man skulle sluta drömma om denna underbara kille och börja leva i verkligheten, Nej tack! För de snöar!
Jag tror inte det finns någon som förstår hur mycket jag hatar snö/kyla! Det är okej om de är snö, men då ska den bara ligga på marken och se mysig ut. Den ska inte blåsa omkring, ligg still annars kan de vara !
Snö ska det också bara hellst finnas på Julafton & Nyår, och när jag har lust för snöbollskrig med min systers son..

Ja, idag har jag fått konstaterat att jag helt och hållet har vänt på dygnet! Inte de minsta roigt det heller, hade varit helt okej iofs om man hittat någon annan som också har gjort de så man kan ha något för sig, och slippa unerhålla sig själv. Trött på mig själv nu typ ;D
Nej men jag ska verkligen försöka att bättra mig, ifall men en dag får jobb och ska börja vid 7 så är de inte så lyckat om man inte kan somna förrens 5 .. Men men , jag ska försöka börja imon :) Peppa mig !
Imon ska jag även ringa till en kiropraktor, jag är seriöst som en 80 åring i min rygg.. Och min nacke ska vi inte ens tala om.. puuh ! Ska till en i Halmstad, han ska tydligen vara äckligt bra! Citat av min bror " Jag kunde knappt gå dit, men jag dansade ut! " Såantar att de är dit jag ska med :)

Btw! Jag och min kära vän Johanna Jensen har startat en ny blogg !
www.fungirlsgobad.blogg.se
Den har ine dragit igång ännu & designen är ABSOLUT INTE klar, men vi är på god väg!
Detta kommer bli en video och bild blogg !
Spännande?;D Yeeeah!



Såhärglad är jag för att det snöar  ! :/

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0