Vem ringer man?

När man sitter och storbölar i soffan?
Satt i min soffa och pluggade och lyssnade musik och sen började jag tänka lite
Tårarna kom som ett brev på posten och nu sitter jag här i floden och vet inte vart jag ska ta vägen riktigt..
Får se , känns som jag inte kommer vara kvar hemma ikväll iaf, pallar inte !

Vet inte vad det är med mig, antar att det är pressen .
Sen blir det väl inte bättre att man går runt och är kär i en människa som tydligen tycker att det är skit svårt att svara på sms, eller tycker det är svårt att höra av sig överhuvetaget.. Känns väl sådär bra.
Varför kan du inte alltid vara full, eller bara våga säga något någongång.

EmmaEricson

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du vet att du alltid får höra av dig till mig. <3

2010-05-25 @ 21:17:13
URL: http://dangerforstrangers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0