Vart fick jag snuset ifrån?

Ja den frågan ställde sig Marcus imorse :P

Igår skulle jag ut till Pappa för att umgås med Towe och så blev det.
Vi stack till stan och handlade allt vi behövde för att grilla och de blev endel.. Sen grillades de för fullt, mycket gott vill jag lova. Dock är det väl inte så trevligt att sitta och hosta söndr sig efter varje tugga men men ..
Sen gick Towe upp för att packa upp alla sina saker ( hon har flyttat hem igen ) och jag satt vid tv:n med Pappa, då ringer Marcus och är väl inte sådär jätte nykter, men super glad blev jag ;D
Vi pratade väldigt länge må jag säga om allt och ingenting, alltid kul och lyssna på fulla människor ;)
Tillslut kommer jag på att jag vill nog fasen ha en godnatt puss, så jag frågade om jag fick komma dit han var och pussa godnatt, men då ville han bestämmt med hem också. Så jag tvingade med mig Towe så stack vi och hämtade pajken och på vägen hem så gjorde vi världens hjältedåd! :)
Towe tyckte nämligen hon såg en kille ligga och sova i diket och mycket riktigt. Så Towe och Marcus gick ut och pratade med honom och frågade vart han bodde, typ i närheten av Rydaholm så jag körde hem stackarn .. Tommy lille :P
Han tackade väl ca 1000 gånger för all hjälp på vägen hem och jag fick tom en puss på halsen.. ajajaj.
De va väl inte helt omtyckt av alla ..
Men hem kom han iaf, när jag kom till stan fick jag köra yttligare en runda för då fick ju Becca & Jimmy syn på mig, och med en familjepizza under armen hoppas Jimmy in i bilen och började prata och så var de väl typ hela vägen till Bäck med, trevligt :)
Väl hemma så kröp jag ner och somnade i famnen på den bästa, nöjd dom få :)
Snuset snodde förövrigt Marcus av Tommy :P hahaa!

:P
Blev väl lite irriterad ett tag där men antar att det är något jag får vänja mig vid, lätt att jag gör för din skull :)
Nu sitter jag ute hos Mamma & pluggar.. Eller skriver bokrecentioner, kanonkul!

Hem snart och då skulle Johanna komma över en snabbis och tycka lite synd om mig och gosa haha!
Imon blir det iaf ingen skola, ska dit och hämta böcker och sen hem igen, fan vad jag hatar detta..
Bättre att jag är sjuk nu iofs än på studenten. Men drygt ändå. Måste packa imon med, har visning på lägenheten på Torsdag, PISS!!

Back to Medea , bye !
EmmaEricson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0