Vakna naken..

Jaadu.. Jag undrar också varför jag gjorde de.
Blev rätt paff när jag inte hade tröjan på mig som jag gick och la mig med, sen efter ett tag så kom jag på
att jag faktiskt tog av mig tröjan mitt i natten, helt utan anledning. Antagligen en sån idiot sak man gör när man sover fast de känns som du är vaken.. fattar ni? ;D För jag vet att jag har gjort de men varför vet jag inte..

Idag består min dag av samma sak som igår, skola & Jobb. Längtar tills lönen kommer sen , då kommer
jag känna mig grymt duktig! :)
Ska betala av mina skulder då, känns gött att bli av med dom, sen ska man ju inhandla rätt mycket vätskor eftersom studenten närmar sig med stooorm steg, börjar bli sjukt nervös ! weei!

Pusspuss
EmmaEricson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0