Tisdag!

Även denna dagen kommer bli en ledig dag, sköönt ! :)
Igår skrev jag inget för mitt humör var inte alls bra, skrek och hade mig .. Han ska få vad han förtjänar.
Men mot kvällen blev de bättre, träffade Johanna & M.C, de gillar jag. ♥

Idag ska jag & min goda vän Becca dra oss till Värnamo för att träffa en gammal vän, JESSICA!
Hon är en mycket saknad liten flicka, ska bli så sjukt kul :)
Bara att sitta och prata gamla minnen!, och massa skvaller hoppas jag på :)

Johanna & Jag gick lös innan på skolans datorer och tog massa sjuka bilder.
Här har ni lite underhållning. Vi vet att vi är som vi är och vi gillar de !:)


Får se hur min kväll slutar idag kanske skulle träffa Johanna när hon slutat jobba vid 9, annars så
myser jag nog kanske inatt med och jag lyckas övertyga pajken !

Pusspuss
EmmaEricson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0