Skrik och panik, nej inte herkules..

Nej, min rubrik handlar inte om världens två coolaste figurer i Herkules, tyckte bara namnet va väldigt passande.
Skrik, har dock inte utfört detta ännu men de kommer nog snart ut över en helt oskyldig människa, Emma å fick ett litet smakprov innan i telefonen helt utan att de var meningen. Panik - Japp.. Varje dag ? mjaa..typ iaf !
Vad allt handlar om? Nej, jag vet faktiskt inte heller så de kan jag inte uttala mig om..

Orkar faktiskt inte gå runt dom sista dagarna i skolan nu och grubbla på vad de är jag har gjort fel för jag kan inte komma på något, jag tänker ha kul nu, 34 dagar kvar sen är de studenten. FY FAN VAD SKÖNT!
De första jag gör är nog att sticka till min bror och stanna där för Ljungby kan dra något gammalt över sig!
Det är som alla säger , De du inte visste om dig själv vet alla andra.. Det är fan så!
Grejen är bara att de tråkiga med detta är att studenten kommer inte bli som man trodde, trodde väl kanske inte att man skulle behöva se sig omkring efter vem de är du kramar, vem det är du gråter med av lycka eller vem du springer jämte ut, pass upp nu..

Nu ska de sovas för om 5 h ska jag upp igen.
Jobbjobbjobb, är väl vad som står på min lista hela månaden!
Jobbade 6 h idag och va väl hemma runt 11 så nu är jag cp trött och de ska firas med en tupplur.
Hahaha, aldrig tänkt på det ordet men de är fan rätt kul ändå.. tupplur.. Något jag kan fundera på tills jag somnar! Goood natt !


/ EmmaEricson ♥
Ditt liv går ut på att göra alla andra så nöjda som möjligt, men om du själv råkar må bra någon gång och vågar leva, då brakar allt.
Skön känsla att leva med va ? Mjaaa, eller?


Har hört att jag ska be om ursäkt, inte lätt att göra de när man inte vet vad det är man ska be om ursäkt för.
För än så har jag bara hört att det är den jag umgås med som är problemet och då fattar jag ännu mindre vad jag har gjort.
Däremot kan jag be om ursäkt till Simon för att jag drog in honom i helgen för detta är inte hans ensak men eftersom att ingen annan säger något så, frågade dock bara honom samma fråga som jag ställer mig själv varje dag. Vad är det som har hänt ? Vad har jag/hon/vi gjort?

NU ska jag sova, orkar inte ligga här och tänka på detta mer.

Kommentarer
Postat av: ...

Varför inte fråga mig ist för att gå runt och undra? Eller kanske ta en minut till att tänka efter? Att ignorera och skita i sin kompis som man en gång i tiden känt så jävla väl, så att den personen blir helt utanför och ensam tycker iaf inte jag är rätt, men det tycker visst ni. Sen är det faktist inte bara DIG det handlar om! sen vet inte simon allt heller så att fråga honom är ingen idé! Men jag har nu lärt mig hurdana kompisar ni var och det är inga bra vänner iaf!

2010-05-06 @ 16:23:14
Postat av: ...

Sen kan du säga till Johanna att bara för att jag inte kommer på nästa balmöte har hon INGEN rätt att slänga ut mig därifrån!!

2010-05-06 @ 16:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0