Skjut mig.. typ.

Hallo..

Min hals blir bara värre och värre för varje natt som går just nu, och det känns rätt piss..
Det blir nog ingen utgång för mig denna helgen känner jag.
Sov iaf hos min syster till idag och vi hade rätt trevligt igår kväll, kollade på en film på när vi var små
sen kom våran "bror" Anton på besök full och glae;)
Sen kollade vi på 17 again sen blev det sängen, låg och pratade ett tag sen slocknade båda utan något större problem. trevligttrevligt.
men när jag vaknade upp idag så hade jag INGEN röst, syrran sa typ: "Jag hör inte vad du säger , spara rösten till ett annat tillfälle.. " och jag som ska fixa balfrisyren idag.. :/
Vi har suttit hela morgonen och kollat på internet och jag har hittat rätt många som jag är intresserad av speciellt en ;)

Ikväll blir det nog soffan för min del, får se om någon vill offra sig och sitta där med mig och kolla film och äta gott..
Imon ska jag egentligen jobba , men får se hur det blir med den saken, jag börjar misstänka halsfluss...
Baaaajs, jag har INTE tid med att vara sjuk just nu..


Jag vet vad jag vill iaf, det har jag sagt !
Hoppas bara att du säger samma sak snart..
Me like you !

Här har ni en sjukling vill jag lova !

   

Pusspuss
EmmaEricson! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0