Sista dagen i skolan..

.. Denna veckan iaf ;) Så skönt med helg redan idag, kan tänka mig att dessa dagar kommer bestå av jobbjobbjobb= pengar :)

Inatt blev de som planerat, jag slapp sova själv ! Jag tog min lilla bil och körde ut till Mjäryd vid 10 tiden för att kolla film, mysa & sova ! Fattar dock inte en sak, om jag har överskottsenergi så är jag jobbig men om en annan har de så ska det bara vara kul .. hmm! Grejern är väl den att de var rätt kul. Men om man inte vill väcka hela familjen så ska man nog inte kittla mig heller.. Idiotiskt ;)

Nu ska Jag, Emma & Becca åka ut till Agunnaryd för att spela in en dokumentärfilm till skolan, vi ska intevjua Camilla, en kompis till mig :)
Ikväll blir det som sagt jobb sen bara hem och slappa :)

Skriver sen !
PussPuss
EmmaEricson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0