Rally

Hejsan !

Det blev allt att jag fick sällskap inatt med, I like him! <3
Så idag på morgonen skulle jag jobba men hostan blir bara värre och värre så jag fick ligga hemma,
och det gjorde ju inget att man hade mysigt sällskap också :)
Nu sitter jag hemma hos Jella pch väntar på att dom andra ska äta upp sina spaghetti så vi
kan åka och kolla på Rally.. Nej jag är inte ett dugg intresserad men det råkar vara så att jag bor i
världens tråkigaste stad och händer det något så kan man lika väl kolla på det :)

senare ikväll ska jag nog ut till min syster och sova hos henne för hennes pojkvän ska jobba natt och hon vill inte sova själv, och det stör ju inte mig eftersom jag ska till Diö imon och göra min balfrisyr och min syster bor påvägen.
Det ska bli en mysig kväll framför tv:n med henne och henns mage ! Hon är gravid i 7:de månaden!
Så snart blir jag moster igen :D

Så nu ser det ut som att dom är färdiga så nu ska jag dra mig !



Fail.. Men allt blir roligare med bilder :)

Pusspuss
Emma Ericson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0