pollenallergi..

Hejsan..

Jag vill verkligen ut och festa idag men som vanligt så vill inte min hals..
Johanna tyckte jag skulle följa med och skylla på pollenallergi så att ingen behöver vara rädd
för att bli smittad. haha.. smart ?
Men de blir nog att sitta hemma faktiskt, får se om min halvsyster Towe vill ha ett fylleslag med mig i
min bostad, för jag kan inte åka till henne av visa anledningar..

Igår va jag hos min syster som ni kanske läste och sen stack jag in till stan med Emma och träffade Johanna en snabbis, sen visare hem till mig där vi satt i 20 min och sen stack vi för att åka en runda på stan.
Då ringer telefonen och de va ett "akut"samtal från towe. Så allt slutade med att jag & towe satt i min lägenhet med en varsin drink och snackade om hur hårt kärlekslivet är..
Och idag på morgonen hade min mobil dött och min laddare är i Agunnaryd hos min syster och de var en nära döden upplevelse vill jag lova, så jag stack till Johanna för att ladda den.
De va en upplevelse vill jag lova hahahahahahhaa... Vem fan va de då??  :)

Aija, nu har jag duschat och Johanna ligger i soffan och just nu så sa hon precis : piiinsamt!!!
haha, men får väl fortsätta att spåna på mina planer för kvällen :P

BTW!! honungsvatten är nog fan de äckligaste jag har druckit..
Inget jag rekomenderar...



Ha de bra !
EmmaEricson ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhhhh jag är fan bäst i världen! Jag är min egna största idol! Jag tycker jag själv är så rolig! hihih jag döööööööööööör!

2010-05-15 @ 20:08:28
URL: http://dangerforstrangers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0