Pizza & Film

Va och gjorde min balfrisyr på Aqua spa innan, den blev kanon, hon är jätte duktig och snäll, Raka lockar heter nog hennes studio! ♥
Dock tog hon ner håret direkt så jag hann inte ta en bild men nedan har ni bild på min insperation iallafall :)
Ikväll vill jag jätte gärna dra mig ut och partaja lite men eftersom ni alla nu måste ha läst så mår jag inte så bra..
Så istället intar jag och min syster åter igen soffan, men idag lyxar vi till det med en pizza & en bra film.
Jag är sjukt sugen på den filmen om Johan Glans bara för att han är så klockren, men vi får se ;)
Min vän Emma kanske också ska haka på, får se vad systeryster säger, antagligen inget problem.

Nu ska vi in till stan och våldgästa Nisse, hämta pizza och ha kul.
Hörs sen :)



Detta är typ min frisyr till balen ! ;) Fint eller hur ?


Pusspuss
EmmaEricson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0