Morgontrött..

Ville verkligen inte stiga upp i morse, ville ligga kvar och gosa !
Det är så fruktansvärt svårt att gå upp när den bästa ligger kvar..
Igår pluggade jag och sen packade jag 2 flyttlådor och sprang upp och ner och fyllde bilen, sen kom Marcus och vi drog ut till Mamma & Göran och lämnade alla flyttsaker. Sen drog vi vidare till min syster där jag slängde in en maskintvätt och sen kollade vi på tv och massa annan skit. Jag & Noah gjorde dessutom allt för att fylla Marcus, han blir så gullig då.. haha!

Idag är det pluggpluggplugg på listan och det suger verkligen steeenhårt.
Jag vill göra något kul men det kan jag fete glömma tror jag, får se om jag drar till med något drastiskt sen!
Idag är även sista dagen att köpa biljetter till Mexican night.. hmm, ska jag dit? :)

Aiija, ska jobba vidare nu så jag får något gjort..
16 skoldagar kvar! Waaaah..
PussPuss
EmmaEricson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0