Knockout.. <3

Skulle stänga av datorn och krypa ner i sängen men så kom min älskade låt och kroppen fylldes av känslor.
Ovanligt glad blev jag av bara tanken på han, saknar ju honom !
Våran låt till 1000% och det blev ännu mer våran låt igår, så jävla söt när du satt i bilen och denna kom :)
Uppe vid statoil trodde jag att jag skulle dö pga av dig, du och din jäkla franskadressing..
I really do like you , underbara människa!

Trodde jag var på bättringsvägen men så va då fan inte fallet vill jag lova, efter att frugan hade gått så drog de igång på allvar. Så om någon som har varit i min närhet känner att magen vänder sig och att allt som en gång gick ner vill upp, don't blame me! ;)
Fy fan , hostan tar fan dö på mig, magen värker så jag kan dö varenda gång hostan kommer.
Imorgon stannar jag hemma från skolan iaf måste dit och hämta böcker dock en snabbis bara.
Det bästa är att på morgonen ska den bästamänniskanivärlden komma till mig och lämna barnfilmer så jag kan ha något att roa mig med när jag inte pluggar eller packar. OM HAN MINS VILL SÄGA! Skulle skicka ett "kom ihåg" sms på morgonen men vetifan om jag vågar de, så tjurig som han är på morgonen. Säg hej och du får en blick som mycket väl skulle kunna döda.. haha! Tur att jag är TYP likadan! :P
Packa ska jag göra för att jag flyttar hem om en månad.. NOOOOO!! Jo, it's true..

24 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!
UNDERBART!!


Aiija, nu ska jag sova sött och drömma om den underbara pojken jag mött!
( Lite ändring av ett citat av Pumba ! )
PussPuss
EmmaEricson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0