Helg :)

Så himla skönt med helg, det som inte är skönt är min rygg..
Becca fick äran att knäcka den i skolan innan och de va sjuukt skönt, behövdes!
Skulle ju som sagt jobbat idag men min rygg ville inte så jag avböjde detta så det blir jobb imorgon
ist, kl 7.00 ska jag vara i Lagan sen bär de av till bredaryd !
Så istället för att jobba så åkte jag med Jella & Becca, först till Becca sen till Jella.
Hos becca kollade vi på film och jag somnade på 3 minuter, helt utmattad..
Sen drog vi till Hamneda där vi satt och glodde runt lite och sen lagade mat, då kom Mogge & Sonja hem  också!
Har bränt en ny skiva till bilen nu med, fett nice! Behövde lite ny musik kände jag ;D
Snart ska nog Jag & Becca hem.

Ikväll blir det mys hoppas jag, de hade varit fett nice!
som gruppen på facebook " alla som älskar att somna i någons famn " that's me ;)




     
Här har ni lite bilder från idag . Jag & Jella på sista :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0