"Du behöver hjälp"

Kanske det men antagligen du med isåfall.. Irriterad till max är jag.
Här går man utanför skolansområde för att röka så står det en kärring där och säger att jag, Jella & Becca ska gå upp till matsalen för vi behöver hjälp, bara för att vi är rökare.. " Nej tack " sa jag vänligt men Jella trotsade och tände ciggaretten ändå ;)
ååh, det är ju inte den enda människan jag är irriterad på idag, inatt när jag inte kunde sova så låg jag och lyssnade på P3 och där var det också massa idioter som ringde in och snackade massa skit om saker dom inte har med att göra.
Jag bryr mig dock inte ett skit om det dom diskuterade men blev irriterad för vad alla sa, idioter.

Idag försov jag mig så jag kom 15 min sent till skolan, inte så farligt trodde jag skulle komma senare .
Dagen kommer bestå av skola och sen massa plugg, har prov på torsdag som jag MÅSTE klara av !

Aiija, nu har jag fått bli av med all ilska, på med musik och jobba på :)

Pusspuss
EmmaEricson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0