Citronvatten, Bananer och cigg.

Det va det som min pappa kom hit och lämnade till mig, trevligt!
Ringde han i panik och bad honom komma med citroner men fick det andra på köpet, good! :)
Sitter hemma nu och försöker slappna av och plugga lite, men det är inte de lättaste vill jag lova.
Stack hem från skolan nyss, klarade verkligen inte att vara kvar, men nu har jag även tagit pencillin liknande tabletter så hoppas nu att denna jävla smärta släpper för den är fan inte behaglig..
Känner även att jag inte har minsta lilla tid att vara hemma från skolan, skulle göra klart ett arbete i skolan innan jag stack, kan väl säga att jag kämpade in i det sista. Så ska göra alla frågor som jag ska ha i arbetet nu och skriver jag in dom imon och skriver ut allt så är jag nästan helt klar, känns lite bra iaf.

Resten av min dag kommer bestå av ett himla massa pluggande som vanligt typ..
Så, så rolig är jag just nu . Men vafan.. 2 veckor och 1 dag kvar till studenten jue


Pusspuss
EmmaEricson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0