Båtbygge och hemkomst

Japp, som överskriften löd så är det båt bygge idag. Det blev river race trots allt :)
Dock tänker inte jag vara med och tävla eftersom jag ligger hemma med urinvägsinflamation, och det fick jag av just den orsaken att jag badade.. Så nu går jag på pencilin och det suger nu när allt händer och man ska dricka..
Tråkigt nog måste jag nog säga att jag funderar starkt på att skita i helgens bravader för att ligga hemma och förhoppningsvis bli bättre.. Suger men så är de!

Hemkomst är att Marcus kommer hem från Götet han åkte igår och kommer hem idag , men har inte träffat han sen i söndags och han är lagom bakis idag så får hålla mig undan ;) hahaha..

Usch, orkar inte gå runt och ha ont längre. Blir så sur av smärtan med så vet inte vart jag ska ta vägen.
Känns som jag bara vill ösa i min pencilinen men får bara ta 2 om dagen, död på det !

Aiija, nu sitter jag här hemma med handduk, tyckte att jag behövde duscha av mig lite. Va ute igår och känner mig fortfarande dålig :P Ska antagligen snart dra mig bort till Linda för båtbygget men får bara vänta in att tabletterna ska börja värka..
Ska försöka ta en bild idag med så ni får se vad fan vi håller på med :)

Pusspuss
EmmaEricson♥



Jag blir så arg/ledsen när saker inte är som jag tror.
Har jag rätt att bli sur? Låter jag mig själv tåla för mycket?
Jag vet inte, rätt förvirrad måste jag säga. Jag vet att ni också lär bli det nu men wtf..
Jag ger allt 30 min sen väntar jag inte mer.. Ändrade planer? Mjaaa, jag vet inte men man kan ju skicka ett sms isf.. eller ?

Peace out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0