Awsome.

Jag kan garantera att nästa vecka kommer bli helt AWSOME! :)
Student som man är så är det ju så att det kommer upp olika saker man ska göra ihop, skattjakt, brännboll, river race m.m. Men det verkar dock som att det inte kommer bli något river race.. Hörde något om att dom som håller i det hade glömt att anmäla oss eller vad det va, irriterande men men.
Nästa vecka iaf så är det skattjakt på måndagen & Brännboll på onsdagen, det kommer bli så sjukt nice :)
Är super pepp på allting nu känner jag och ingen kommer vara gladare än jag när skolan är över, känner att orken verkligen börjar ta slut :P

Sitter iaf hemma på soffan och pluggar och kollar tv, vet inte hur det går ihop men jag klarar det rätt bra idag .
Jag & Johanna ska bort till Nisse sen och snacka med honom om studenten , han ska nog köra oss . Så han ville ha lite information. :)



3 år gammal bild med wtf.. Pepp nu :)


Pusspuss
EmmaEricson ♥

M.C - You know my destination..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0