7 mil..

Det va vad jag hade i tanken när min syster bad mig att komma ut till henne idag för att sova här, hon är så rädd fär att det ska bli åska och hennes sambo jobbar natt så lilla syster ställer upp!
Har annars haft en trevlig kväll med Johanna! :D

Nu sitter jag hos min gravida syster och berättar allt om skattjakten och kollar på när hon äter glass,
jag och Johanna har fetat oss nog ikväll så jag tackade trevligt nej, finns väl fler anledningar men dom håller jag
för mig själv.
Är dock också väldigt avundsjuk på Cornelia, nadja & Tina som drar till Siesta imon, hade varit awsome, men men jag får hitta på något kul i sommar :)



Såhär stor är min syster just nu, fiiint :)

Pusspuss
EmmaEricson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0