20 maj.

Hallo..

Idag vaknade jag upp jämte nivetvem.. I like it alot.
Stack till skolan och var där tills 2 sen drog Jag & Becca hem till mig för att städa inför visningen, Tack så jätte mycket för hjälpen Bexiboo :) Men det har ju varit så satans varmt idag så efter städningen så tyckte vi att vi förkännade en glass och när vi ska gå till bilen så känner jag bara hur något blöt hamnar på min axel och min första tanke var ju typ " Jaha, nu har en fågel gjort sitt. Och lyckas givetvis träffa mig!" Men så var inte faller som tur va, för någon sekund efter så fick Becca samma blaska i pannan, insåg att det var regn ;)
Men vi stack till donken, köpte glass, körde till Farmor&Farfar för att äta upp den och sen vidare för att tanka bilfanskapet.. DÅ öppnade himlen sig och åter igen så tror jag att en viss person blandade ihop mig och Johanna, annars tycker jag han är skum.. :P
Becca stack hem och då kom min käre vän Fredrik och vi körde en runda, köpte Pizza & Glodde på festival. Sen hämtade vi upp fröken Jenzen och körde ut till Bräkentorp där det första doppet skulle ske, inte nådigt kallt måste jag säga. uuuh.. Hem till mig och satt och snackade på balkongen och nu är jag själv.
Det bästa med denna underbara torsdag är att jag fick reda på att det är VINBRÄNNBOLL på onsdag, FETTENICE!
Vinbrännboll = alla klasser är lag och super & spelar brännboll, dock bara 3:orna! :) ojojoj, jag gör de då fan inte nykter vill jag lova ;D

Idag fyller även mitt älskade syskonbarn år !
Min älskade lilla Noah blir 4 år, tiden springer bara förbi nu ju! Men jag har inhandlat de han önskade sig mest och de va en skit cool skateboard, och bästa moster som man är så köper man ju det nu ! Dock är det de minsta jag har sett på länge men sjukt cool. Svart med eldlågor som ska föreställa döskallar.
Så imon blir det att åka ut och fira den lille pajken sen vidare hem för utgång, det var ett tag sen nu så har mycket att ta igen ! :)

Kände att detta inlägget blev rätt långt och alla förutom jag kommer säkert finna det högst ointressant , men jag fick ju skriva av mig iaf! :)



Här har ni kära Becca som hjälpte mig med städningen !:)



Här har ni skitungen som fyller 4 år redan och världens bästa syster !

Btw, 14 skoldagar kvar nu till studenten , längtar sjukt mycket men ändå inte typ..
Även exakt 1 månad kvar till Pier pressure och jag vill verkligen dit, problemet är sovplats i götet ;D

Pusspuss
EmmaEricson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0