Rykterna säger att ..

JAG VANN! :D
Fick nyheten när jag satt och körde bil, blev lite extra fart hem så jag kunde slänga in ett inlägg :)
Jag har som sagt varit i Värnamo och umgåtts lite med Emma www.Emmsiz.blogg.se. Det var mycket trevligt, satt och pratade i ca 2 h . Massa skit pratade vi och många skratt :)
Körde hem och som vanligt så får jag tvärnita för något djur.. Jag tror det är meningen att jag ska dö i en bil eller något..
När jag kom hem iaf så satt mamma & Hennes sambo på altanen med grannarna , vilket jag inte såg först så jag kom sjungandes och skuttandes. Det blev en pinsam tystnad sen, haha. Min pipa är väl inte den bästa ;D haha !

Tänkte lägga ut bilder på vad jag hade på mig idag och lite skit.. För skojs skull!
Inte för att bilderna blev bra eller att jag är nöjd på något sätt men är rätt bra på att bjuda på mig själv och det är vad jag får göra idag . Lite roligare med bilder med :)

Imon blir det att jobba vid 9 och sen hem och fixa sig för att senare dra ut mot staden och se vad den har att bjuda på :D Alltid lika kul att gå ut om man har ett bra sällskap :)

Bilder !

Det gick inte att lägga in bilder just nu.. Försöker senare.
Ni får en gammal goding sålänge, bara för att det är party imon :)




Dagens låt får bli..
Den jag hörde på radion nyss och inte vet vad den heter och det stör mig något oerhört..
Ska leta upp den så får ni den sen, skam den som ger sig :)
Mowhaha, found it.. Anders Fernette - Lola !
Första gången jag hörde den var idag, den var ändå rätt okej !

EmmaEricson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0