P-böter & bingo..

När jag kom till Ljungby idag och skulle hämta min bil blev jag lite smått nervös när jag startade bilen och såg att det satt en lapp på framrutan.. Tog bort den och insåg att jag har fått min första böterslapp.. Skratta eller gråta?
Kör iaf till jobbet och kommer in och ska hämta min vagn, icke då.. Hela vagnen va full med tvål, schampoo, ljuslyktor m.m ... Så jag ringde min kära mor och frågar om jag kan ta bort skiten ovh lägga upp mina saker och det fick jag.. MEN.. Då kommer en sur jävla bingokärring och börjar klaga på att jag har flyttat på hennes priser till bingon och hon måste ha just precis min vagn, för bingot började ju snart.. Stackare. Och utan att spotta ut massa dumma ord så vände jag på mig och sa att hon kunde städa själv då när hon va klar med bingot sen lämnade jag mitt jobb utan att gjort ett skit, tog bilen och åkte till mitt andra jobb och där spenderade jag min dag ! Mamma hade fått samtal senare från bingotanten och hon bad om ursäkt och min vagn kommer att stå ledig och iordning imon när jag kommer :) Respekt!

Hela kvällen har jag gjort allt för att få bort min äckliga huvudvärk och nu äntligen kl 00.15 fick jag bort den , men inte så lätt att gå o lägga sig när man redan har sovit hela kvällen.. Hatar de !
Men kollar iaf på någon dansk film nu och det ska jag väl göra till jag blir trött..


Förbjuden kärlek?
Jag vet inte , men det känns nästan så just nu .
Inte säga något, smyga, orolig, nervös och väldigt väldigt rädd !



Pusspuss
EmmaEricson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0