Känns som jag gråtit i 100 år.

Det gick inte såbra det där med att "inte vara negativ".
Vaknade av att mamma ringde och frågade hur jag mådde och ungefär sålänge kunde jag hålla tårarna borta.
Jag är så dum, jag blundar ju förfan för verkligheten!
Det finns inget perfekt förhållande som innerhåller allt man söker efter, ingenstans.

Tror jag tar min bil idag och åker in till min kära moster, fast att du inte sitter jämte mig så vet jag att du hör mig.
Skrev nyss ett mejl till min kusin Zoe, I will visit you soon!

Can we pretend that airplanes, In the night sky, Are like shooting stars?
I could realy use a wish right now!

Skriver senare
antar att det inte är super kul att läsa om mig just nu.
EmmaEricson


I just want to smile.. again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0