Kan man gråta i flera år ?

De känns fan som jag skulle kunna göra det nu.. Känner mig helt lost ungefär!
Vet inte vad som är rätt eller fel, vet inte vad jag vill och inte vill.
Och tanken av att du fortfarande ställer till väldiga problem för mig gör ingenting lättare.
Jag pratar om det som att jag inte bryr mig, forsöker simma mot strömmen tror jag.
Sitter på spotify och det blev den lugna spel listan idag, iaf just nu. Behöver få ut lite vatten ur ögonen tror jag..

Jag jobbar iaf på dagarna och springer runt med mobilen som har youtube igång hela tiden.. Idag var det Knockout med lill wayne och destination med Dj gullom som spelades i 7 h ungefär, det har väl sina bivärkningar de med, men kan ändå inte sluta lyssna på dom..
Det pinsammaste är ju när man kommer på sig själv med att gå runt och sjunga på jobbet eller igår när jag hade så hög musik så jag inte hörde att jag råkade dra ur sladden till dammsugan. Så jag gick runt och trodde att jag dammsugade när jag verkligen inte gjorde de. Men kom på mig själv innan någon annan gjorde de, tur de iaf.
Hade nog dött lite inombords annars :)

Funderar starkt på att gå och lägga mig nu , börjar bli trött som attsingen och inget går väl upp mot att gå och lägga sig.. själv i en säng?! Ligga där själv och fundera på saker som inte har någon betydelse, hade iaf inte alls hellre legat med en arm runt mig och lyssnat på underbar man är. Nejnej.. det är va väl once in a life time.

See ya.
Pusspuss
Emma Ericson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0