Inget kan förstöra denna dagen för mig :)

Dock kan jag inte yttra mig helt om varför min dag är perfekt men ni får veta den inom kort kan jag lova !
Stog på jobbet när jag fick denna underbara nyhet, svabbade golven fort som attan för att kunna åka hem och väntaväntavänta !! :)
Om 50 min ska jag vara klar med allt packande inför helgen och sätta mig i bilen och köra in till min Jojojojohanna, för ikväll är det utgång som gäller ! Springer runt här hemma och har allvarliga problem, vet inte alls vad jag ska ha på mig men det blir nog något simpelt ikväll orkar inte hålla på att klä upp mig för en utekväll i Ljungby, det är väl inte det exklusivaste stället precis.. haha ! Elller? ;)

Inatt när jag känner att min runda på puben är klar så slår jag ett nummer och sen sitter jag i en bil påväg mot Halmstad, där jag ska spendera min natt och resten av helgen :) Det ska bli skit skoj, ska sitta och läska Emma med mina goa drinkar m.m haha ! :D Kissepaus på vägen är ett MÅSTE ! Annars kan det sluta illa " Nej nu är det gjort" som tjorven skulle sagt . haha!

Nehe nu ska jag bege mig mot garderoben, ser ut som skit där nu när jag rotat som en idiot .. :)
Köss på er !
EmmaEricson



Det fick bli en gammal bild på mig och min plastbror idag.. Pga att vi båda är säkerligen lika spända just nu :)
Vill dock att alla ska observera att bilden är 2 år gammal :)haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0