God natt.

Ja, det är typ sant.
Klockan har inte ens blivit 10 och jag ligger här ny duschad och färdig för att sova, jag är död idag.
Jag jobbade 9 - 17.00 typ och hållt igång hela tiden , har verkligen haft att göra .
Mycket roligare har min dag inte varit , men hoppas på att morgon dagen blir bättre för det är min första heldag på mitt andra städkärringsjobb.. haha.. nej, jag tänker inte sluta som en städtant.
Men ändå rätt bra betalt för att städa, hade mamma gett mig dom pengarna för att städa rummet hade jag lätt gjort de ! Pengarna jag tjänar nu i Juli kommer först och främst gå till en resa med Johanna Jensen och alla våra underbara kompisar, jag vet att Dolly, Anna K och kanske Berra & Frida är på :) AWSOME!
Vi sa det " hur kul hade inte varit och dra världens tjejgäng ?", det hade varit skit kul :)

Nu ska jag iaf försöka få in lite bilder på facebook, olika kategorier.. typ, fest, sommar & Studenten.
Här har ni lite smygtittar! :)







Datorn är så himla seg så detta får vara bra ! :D
PussPuss
EmmaEricson♥

 


Kommentarer
Postat av: Emma Å

Skrev att Johanna "fick" den . Lovar att hade den levt hade den hoppat upp och satt sig på min krok ! Den gillade mitt flöte mest . Ajemen, grillning ikväll !

2010-07-23 @ 07:23:40
URL: http://emmsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0