Förföljer mig..

Igår lyssnade jag på Dj gullom - Destination helt frivilligt, det står jag för!
Men idag har denna låtjävel förföljt mig, var jag är är så spelas den på radion och snart bryter jag nog fan ihop :D haha, nej så allvarligt är det inte men får irriterande saker i huvudet att tänka på när jag hör den. Men jag erkänner att jag tycker den är bra ;D

Idag gick jag upp vid halv 10.. Ja jag tog mig en sovmorgon, sen stack jag till jobbet och jobbade till 2 .
Vet inte vad det är med mig idag men är tröttttrötttrött hela tiden.. Kan det vara värmen?
Jag sov ju mycket idag, jobbade, kom hem , åt och sen somnade jag till 4 tiden och nu är jag skiiit trött igen och kl är 5..
Ahhhhhh, klockan är  fem och jag ligger i sängen ny duschad och inte alls iordning ..
Satan i gatan , kl 6 ska jag ju iväg . Nu får jag nog allt jäklar skynda mig! Jag ska iväg en runda och träffa en kompis sen skolan.. Inte ofta man tar tag i det och ses efter studenten känns det som.. :(
Njut alla ni som än går i skolan måste jag säga.. Studenten går alldeles för fort.
Ni får lite bilder från Balen/Studenten och roa er med..
Btw, jag tävlar idag på Emmsiz.blogg.se skoj.. Vinner jag inte så får hon fan med mig att göra, vinner hellre genom fusk än att inte vinna alls :)









PussPuss
EmmaEricson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0