Dina shorts är sjukt äckliga!

Kommer aldrig mer ha dom på mig när jag ska ut och gå/springa.. bläää!

Satte min kompis huvud på högvarv nu!

Varf

ör litar man på folk som man vet ljuger? Vill man inte tänka på sanningen?

 

 

Varför låter man en och samma person såra en 10000 gånger .. och varför vill man vara med någon som sårar ?

 

 

Varför kan man aldrig hitta en människa som tycker om en tillbaka, som inte skämms för att säga " detta är min flickvän", någon som ber en att komma och sova hos honom.. Någon som visar att man betyder något?!


Åker snart till Rydaholm med min syster och hämtar Noah , jag varnade henne för att jag lipar konstant !

EmmaEricson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0