Ännu ett värdelöst inlägg..

Jag vet att jag inte har 100 tals av läsare och därför känner jag att jag kan skriva av mig här för jag vet i stortsätt vilka det är som läser och dom vet redan allt. Men jag kommer antagligen ha 1000 tals stavfel och skit nu bara för att jag bara sitter och skriver...

Det uttrycket " vi valde att dela på kärlek.. Jag valde kär men du valde lek! " Så jävla perfekt.
Just nu vet jag fan inte ens vad ordet "kärlek" står för, något som tydligen måste vara sjukt jävla överskattat.
Jag vet inte vad felet på mig är men det är väl antagligen att jag är så jävla dum i huvudet och tror på all skit som folk säger. Jag trodde på dig, alla gånger du sa något så trodde jag på dig.. " JA, han kanske har ändrats..!" & " Denna gången menar han nog allt.." In my a.. alltid samma jävla bullshit. Vad du än säger så tror jag dig och det vet du, det är precis därför du har detta övertag och du gör precis allt med det. Vi ska ses , japp det gjorde vi men vad gjorde du? Jo.. Du satt och pratade om vem du legat med och hur många gånger och var.. Jag vet fan inte vad du tänker med. Det hela slutade iaf med att jag tog bilen och stack men kom väl 500 m innan tårarna stoppade synen och jag stannade, du kom dit med det gjorde du.. Men denna gången var det jag som snackade.. Du sa knappt ett ord, det du sa va " Jag vet inte vad jag ska säga! " ," Nej, du är inte dum ", " Ja, jag är patetisk" ..
Jag vet inte om du förstod nu? Blev du ledsen? Jag vet inte för du gick, dock såg du inte glad ut men vem fan gör de nu förtiden? 
Jag tog iaf mig hem med bilen och mig själv i välbehåll, och jag försökte få mig själv och tro på att jag inte ska bry mig ett skit mer . Lycka till Emma Ericson, du är ju så jävla bra på att inte bry dig om andra. 

Det enda jag har velat hela denna kväll/Natt/Morgon är att någon ska hålla om mig och bara säga att allting kommer bli bra .. Men jag tror inte på det själv längre, inte ett dugg. Just nu känner jag mig verkligen sjukt nersjunken i skiten och jag lär inte komma upp, vill jag komma upp? Men samtidigt så är det inte värt att må skit pga dig, för är du sånhär så är du inte den människan jag kände en gång. Du berättade en hemlighet idag med, rätt stor faktiskt! Tack för att du la de på mina axlar med, jag ville inte veta de... Men man vet ju inte helt om de är sant heller, men är det de och något händer dig så är det ju jag som går runt med skuldkänslor. 
Min vän sa igår :" Emma , åk! Vi finns kvar men kanske inte han!! Du ska inte behöva leva ditt liv med att inte veta vad som hade hänt om du hade åkt. " Jag gjorde som hon sa och nu undrar jag.. Vad hade hänt om jag inte hade åkt, jag hade antagligen mått bättre!

Är jag patetisk, dum i huvudet och allt man kan vara bara för att jag gör precis som alla vill för att alla andra ska få de så bra som möjligt? Är jag dum som inte säger ifrån i början? Jag låter allt ske sen säger jag ifrån.
Jag vet inte . Jag vet en sak och det är att jag vill från Ljungby nu och det är långt från Ljungby .


Dagens droger...

Eminem feat Rihanna - Love the way you lie
"Just gonna stand there and watch me burn?"
"I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like"
"It's like I'm in flight, High of a love, Drunk from the hate. It's like I'm huffing paint.
And I love it the more that I suffer"
" I love the way you lie "

Darin - lovekiller
" You are a lovekiller, You'r a murdere "
" You won’t stop until you’re victims crawl.. Just like a criminal "

B.O.B feat Hayley Williams of Paramore - Airplanes
"Can we pretend that airplanes
In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now"

Nej nu är klockan halv 6 och jag tror att jag äntligen börjar bli trött och då sätter jag igång en trevlig film och somnar. Jag hoppas & tror dock att du kommer höra av dig en vacker dag ! Önsketänkande va? ;)
Jag ska försöka att peppa upp mig själv och inte vara så negativ nu när jag har fått skriva av mig, jag behövde få ut allt..

Ha de bra alla glada 
EmmaEricson♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0