Onsdag natt & Torsdag morgon!

klockan är snart 2 på natten och jag har precis packat allt som ska packas för resan till Götet imorgon med mamma, bror & Syster ! :) ♥
Jag fick tag på pengar av pappa så jag kunde gå på Tobbe, Emma & Osars comedy night, det va as kul! :D
Sen stack jag ut till min syster och kollade maaaassaa kläder och hjälpte henne!
Hem igen och dra ut allt ur min garderob och nu sitter jag här.
Skönt att det inte är mer skola denna veckan nu, imon götet & Fredag, fota med Jellapella <3




Ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen , känns som att vad jag än gör eller vad jag än säger så blir allt fel? Eller så är de bara så att alla tycker det är kul att lasta all skit på mig, pallar inte det mer just nu!
Men liksom hur löser man ett problem om man aldrig får veta vad problemet är?
Är det bättre att bara sitta tyst och sen gå iväg och vara tjurig? Mjaaa, Tror fan inte de.
Bättre att prata om de? Ja.. Iaf enligt mig.
Vill bara ta studenten och flytta härifrån, HATAR ljungby!!


Pusspuss
Emma Ericson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0