Upp med tuppen!

Igår kväll blev en mycket bra kväll! ;) Startade ju som sagt i Lagan sen vid 11.45 tog vi taxi till stan,
Vi skulle ju in på Harrys med eftersom det va sån kö så beslöt jag, Johanna, Tina och Linda oss för att dra till chappan istället, som Johanna har valt att kalla det nu! :) Där va det trevligt och det dracks någon cider .
När dom skulle stänga vid 2 så drog vi till torino och köpte med oss pizza hem och satt och mumsade på det innan vi sen gick och la oss!

Idag vaknade jag vid halv åtta och jag skulle upp vid halv 9.. surt när man inte kan somna om ..
Iaf så skulle mamma hämta mig vid halv 10 och vid halv 10 ringer det på dörren men där står inte min mamma.. där står en tant.. Och hon frågar mig om jag kan följa med henne till "Harry" han bodde tydligen på 11b och jag på 9b. Hon var orolig för honom, för han skulle ju kommit till henne för några minuter sen och det hade han inte gjort, men jag förklarade för henne hur det va och hon gick härifrån tjurig som en åsna! Liite kul var det ;) Kände mig dock elak sen att jag inte följde med ifall något hade hänt.. men men ..

Göran ( mammas pojkvän ) hämtade mig sen iaf och vi åkte ut till Rydaholm och hämtade mamma och sen vidare till Alvesta där jag skulle kolla på min klänning. Jag drog på mig den och mamma blev lika chockad som jag över hur snygg den va ;D - Den kör vi på , sa hon bara sen var det klart!
Vidare till vislanda marknad, och där gjordes några köp ;) Vi hade ju Noah med oss också ( min systerson ) och han vet vad han vill den pojken , och om man har världens bästa moster så vet man att om man bara är lite gullig så får man precis vad man vill, och så är faktiskt fallet ;D Jag är helt såld för den ungen.. icke bra! ;D
Sen efter ett tag på marknaden åkte vi till grimslöv och fickade hos min halv syster Amanda och hennes gubbe sen åkte vi TACK OCH LOV hem! Med min skallebang från igår så vill jag bara lägga mig på marken och gråta så trött och sliten som jag va !

Här har ni den omtalade Noah!

Min älskade systers son!


Nu ska jag och min man dra oss bort till Jimmy för att grilla tror jag , myspys ! :)
Emma Ericson ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0