Torsdag - Doften av choklad

Tjeena ;D

Nu ligger jag här i min soffa och käner doften av choklad, bara för att det ligger en öppen paradis ask på bordet jämte. Jag vann liksom stjärnvisten på liseberg när jag var där i helgen ;D Bilder och sånt kommer om det också! Nu ska jag göra ett svenska arbete som ska vara klart imon och jag har inte ens börjat!
Fattar inte att jag är så sjukt dålig på att ta tag i saker som handlar om just svenskan.. Skärp till mig !! :P

Idag skulle vi som sagt kolla in och beställa studentmössor <3
jag köpte den nya för i år "briljant" ( staving ) det va en massa bra saker om den och eftersom man bara tar studenten en gång så förkännar man det bästa ;D Sen köpte jag en visselpipa, penna, huligan tutan, T-shirt, Lång armad och ett par mjukis byxor ! Det är sjukt hur pep man blev när man väl stod där och fattade att det fan inte är långt kvar..  ojojoj, vad detta året ska bli händelserikt !!!

Som sagt nu ska jag göra svenskan och kolla lite på tv och ikväll blir det att dra med sig pojken ut i skogen och vandra lite, får se om jag fångar honom på kort i naturen. Johanna ( My friend ) ville nämligen ha bild bevis på att fredrik verkligen kan gå ut och gå!! kan förstå henne! Have to see it, to belive it :) Sen blir det nog mys i soffan igen till idol och lite andra filmer som jag köpte igår ;D

Önska mig nu lycka till så skriver jag kanske en snutt senare ikväll! :) ♥

Dagens låt : Eva Simons - Silly boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0