Tisdag - Och upp på hästen!

Idag har varit en rätt fullsatt dag !

07.00 Gick upp
07.40 Gick till stan för att övningsköra lite
08.20 Möte Linda utanför körskolan sen gick jag till Maxi för att handla sen hem!
08.50? Va hemma och gjorde frukost åt baby som sov sen åt vi mys frukost. Sen Somnade jag på soffan som vanligt ! ;D Sköööönt!
13.00 Gick jag & Baby till banken för att fick internet bank till mig + telebank då ;D
13.30 Klar på banken och gick upp till Linda
14.00? Gick till skolan för att ha möte med Magdalena ( En lärare ) om vårat projektarbete.
14.30 Cyklade hem och ringde, sen ringde jag magdalena sen Linda och sist pappa.
Pappa körde mig till Linda och sen tog hon med mig till stallet, där vi va till kl 18.00 typ
Sen gick jag hem från Linda tog dryt 10 min och då stod baby och lägade mat ! Kyckling & ris <3

WellWell , Ute i stallet iaf så skulle vi fixa hästen lite sen så red Linda bort till padocken (stavning)?
och jag gick lugnt och fint efter, eftersom jag är lite smått rädd för hästar så höll jag mig på avstånd.
När vi kommit fram till vårat mål så sätter linda igång och värmer upp pollen lite och jag sätter upp hinder
sen körde Linda igång. I slutet så tvingar hon upp mig på hästen också! Trodde ALDRIG det skulle hända!!
Jag som alltid har hållt mig på avstånd för dom stora djuren , men hade helt glömt känslan!!
Ska med dit igen och se hur långt jag vågar gå då :) Tack Linda för att du får mig till såna dumma saker, jag kommer tacka dig i slutändan! ;D

Aja , nu är det mys i soffan & Idol :)
Emma Ericson ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

I know you will ;D



Är en underbar känsla när man väl gör det :)

2009-09-22 @ 20:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0