Party day! <3

Goood morgon !

Idag är det äntligen fredag och jag vill bara att det ska bli kväll nu :)
Kvällen bjuder som sagt på fest hemma hos Åstrand och sen staden! Tror jag ;D

Idag hade jag sovmorgon till 9.40 men gick upp vid 7 ändå, bara för att kolla på vakna med the voice !
Hur många gick upp för att kolla på det? :) Kissie , kissie & kissie ... Jag kan inte bestämma mig vad jag tycker om denna tjejen. När hon sitter och pratar nu live i tv så värkar hon ändå vara helt okej, men sen i bloggen.....
Så skulle jag kunna strypa henne :P Nog pratat om detta .

Nu ska jag gå upp iaf, bara för att :)
Ha en trevlig kväll ikväll , det ska jag ha !
Vi hörs sen eller imon :P

Emma Ericson ♥

Kommentarer
Postat av: cornelia

jag gick med upp för att kolla på henne. Hon verkar snäll och "normal" på tv. men fyfan vad man stör sig på henne bloggen!

2009-09-18 @ 08:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0