Onsdag - En helt ny start

Nu har jag tagit bort allt gammalt från denna bloggen och hoppas att denna gång lyckas hålla bloggen i liv ;D
Satt och läste en massa olika bloggar innan och kom fram till att jag skulle börja skriva igen , det är rätt skönt att få skriva av sig ibland, Right ? Har kommit på mig själv idag, jag läser helt sjukt mycket bloggar.. Om inte så påminner min pojkvän mig om det hela tiden ... " - Hur många bloggar ska du läsa idag ? " ;D
Men va fasen det är ju kul ? Men något som är jobbigt är att jag har börjat läsa mycket i just en blogg nu ( säger inte vilken :P ) och det stör mig så mycket för hon tjänar ju pengar på att jag går in och läser om henne och hur sjuk i huvudet hon är men ändå kan jag inte sluta läsa om henne och jag stör mig bara mer och mer på henne men men..  that's life ! :P

Aja, Nu är jag så sjuukt pepp !
Jag minns så väl för typ 3 år sedan så stod jag med min pojkväns student mössa på huvudet och tog kort ( se bilden nedan ) och skrev om ( redan då ) hur mycket jag längtar tills det är jag som springer ut genom dom dörrarna. Och IMON är det MIN tur att prova ut studentmössa och på lördag är det MIN tur att köpa balklänning med mamma! Och om 9 månader är det MIN tur att ta STUDENTEN!! Detta året är en enda stor FEST, eller hur mp3 ?



Nu är det dags för mig att krypa ner i sängen och sussa med pojken min!
Hörs imon ! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG! :D Nästa helg är första studentfesten, det är inte heller helt fel du ;D

2009-09-17 @ 16:58:34
URL: http://dangerforstrangers.blogg.se/
Postat av: cornelia

en stor JÄVLA fest! ;D

2009-09-17 @ 17:22:21
Postat av: Emma

En fest ;D Kick-off nästa helg. Är ganska pepp på det :D STUDENT 2010

2009-09-19 @ 14:20:37
URL: http://rosasvavandemoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0