Onsdag . 300909

Ja, vet inte vart jag ska börja idag !

Allt började så himla bra men slutade i en stor chock, och jag visste verkligen inte vart jag skulle ta vägen.
Såg hur du gick från topp till botten och jag ville inget hellre än att prata med dig, men inte ett ord fick jag ut.
Blev så påmind om när jag satt i den sittsen och jag inte kunde göra annat än gråta,skrika och slå!
Shit vad jag tycker synd om dig ! Jag finns här <3

Iaf så har det hänt rätt mycket sen jag skrev sist. Har varit rätt mycket , så har glömt bort bloggen lite !
Singel har man blivit o en kompis bror har blivit misshandlad och allt hände på samma kväll..
Ingen bra vecka detta ?

Jag kan faktiskt inte sitta här och skriva just nu , kan inte ! Tankarna bara springer iväg..
Sen sitter min nya inneboende i soffan med så får ta ett snack med henne med ! :)

Dagens låt : Adiam Dymott - Pizza.
Vrf? - Jo för att jag har letat röven av mig efter denna.. Visste bara att den hette Pizza och det va inte mycket värt när man sökte på google. men igår då hittade jag namnet. Och jag älskar låten!

Emma Ericson ♥

Kommentarer
Postat av: linda

hade du kul igår?

2009-09-30 @ 20:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0