Onsdag - 220909

Idag fick jag sluta 2h tidigare från min praktik ( Det gillar vi )
Så nu är Fredrik och hans fader iväg och hämtar möbler så vi kan få lite ordning och reda här snart.. :)
Linda, Johanna och Jag ska ut och vandra sen ( jag lyckades få in johanna på ett hörn ! YES ) haha, sen blir det idol med samma personer som jag ska vandra med + Emma . Det blir en mys kväll alltså!
Det jobbiga är godis och skräpmats förbudet.. Kan bli lite kämpigt när man ska sitta och kolla idol med vänner.

Och måste berätta det , Fredrik har fan blivit som en jävla polis! Så fort jag nämner att jag är hungrig eller sugen på något så säger han " Det är inte bra att småäta... ", Och till mitt försvar säger jag "Det är ju bättre att jag äter knäckebröd än godis.." Men han ger sig inte .. Som igår t.ex .. Bara för att jag tog EN JÄVLA godis bit så fick jag göra 50 situps som slutade med att jag gjorde 100 st ;D Herre gud, slappna av nu va pojken , innan du får en snyting på snoken ! ;D haha .

Nu kommer snart mina möbler så jag får vara beredd på att hjälpa, så nu lämnar jag er tills ikväll eller imon får se hur sent mina vänner lämnar mig ;D

Pusspuss, Emma Ericson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0