Måndag - Oh herre gud.

En dag med mina homies idag då, det har hänt mycket vill jag bara säga! :)
Corell körde på mig 2 jävla gånger med kundvagnen, Men gud straffar vissa direkt,
När vi skulle köra från värnamo så lägger Åstrand plattan i mattan ut från parkeringen och bakifrån hör man bara Jensen : AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!
Jag kollade bak och halvvägs in i bilen står Corell och andra halvan springer utanför bilen,
FY SATAN VAD JAG SKRATTADE!! O det gör jag även nu när jag sitter och tänker på hur det såg ut !!
ojojoj, skade glädje är nog fan det bästa som finns!

Blev rätt mycket köp idag & jag är nöjd! :)
Köpte väl typ 22 grejer allt som allt på Ullared för samma pris som 7 plagg på stan !
Ändå rätt sjukt ;)
Men min kamera är fortfarande död och en kompis har laddaren och min mobilsladd hittar jag fasen inte..<
Men så fort jag får tag i mina grejer så ska jag skicka in bilder så det smäller om det !

Imorgon börjar även det "nya" livet! Måste tänka på balen kommer snart !
Såå, ingen skit mat , ut och gå/jogga/springa ( får se med tiden ). Träna så mkt som möjligt. Heja mig !

Emma Ericson ♥                                            

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jag började skratta när jag tänkte på det om linda idag mitt på UF Kick offen! haha! xD

2009-09-22 @ 15:54:29
URL: http://dangerforstrangers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0