Lördag - BINGO!

ojojoj, idag har varit en trevlig dag!
Vaknade väl runt 10 tiden tror jag ... Då stack jag och Fredrik till Lagan för att hämta brumbrum bilen och sen körde vi till stan ( ljungby ) igen. Egentligen skulle jag , Fredrik, Simon & Linda spela minigolf vid 1 men vid halv 1 fick jag ett sms av min kumpis Emma, som frågade om vi skulle med på bilbingo ;) Joho, det låter väl roande såhär på lördagen så vi åkte, men vi fick skynda oss som satan för vi kom inte från ljungby förrens kvar över 1 tror jag och det började i Värnamo vid 2 så det va gasen i botten som gällde för oss! Men fram kom vi i tid och idag hände både de ena och det andra där.. Jag vann 100 kr och några män som satt längst fram och söp satan började bråka och när en tant gick fram för att säga till så puttade dom omkull henne, och jag LOVAR det va inte en liten knuff utan hon flög bakåt, först blev jag skit sur på fanskapet, men skadeglädje som jag har så fick jag nog ett liiiitet leende på läpparna senare. Men inte för att tanten slog sig utan för hur allt såg ut från våran vinkel.

btw, Idag fickade jag själv scanning på maxi, coolt va ?
haha, Ne men eftersom det aldrig är någon kö där så kan jag ju likaväl springa igenom där lite snabbt :D
Än att stå och vänta i en kö i typ tar 20 år på att få lägga upp varorna på bandet. aaah , Det e ju klar ...
Jobbar Jella så flytter ju allt på så dom dagarna kan jag ju ta en runda i kassan ist! :D

Imorgon är det lovdag och detta firar jag och mina 3 kompanjoner med ullared!
Jag ska handla upp alla mina 100 kr jag vann, tummen upp! :)
Tisdag: Projektarbetsdag och detta firar vi med sovmorgon och sen till banken, sen träffa upp Linda för planering!
Onsdag : Praktik! Fotohuset , kom dit :)
Torsdag : Skola , sen flytta ut det sista ur lägenheten !
Fredag : skolan , förfest hos mig , STUDENTFEST KICK-OFF :)
Lördag
: Ligga ocg tycka synd om mig själv !!

Tack och hej, Emma Ericson ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi va på bilbingo på söndagen, inte lördagen :P

2009-09-22 @ 20:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0