Hell yeah!

Nu sitter jag här i soffan i handduk och en toffs mitt på huvudet och ska snart gå och göra mig iordning för kvällens festligheter. :)
Det är inte alls lång tid kvar nu tills jag ska åka till Lagan med Cornelia och Jella. Och där kommer alla andra vara också sen ska vi ha en KANON kväll tillsammans !

Va nere på stan innan och kollade runt lite på kläder till ikväll! Tyvärr har jag inga bilder just nu på plaggen men eftersom jag ska ha dom på mig ikväll så får ni en bild imon !
Köpte iallafall ett par jeans leggins, en klänning/linne och en t-shirt, tummen upp på det!
Sitter och funderar på om jag ska mittbena eller snelugg .. Hmmm.. ursäkta min stavning! :P

Så nu måste jag springa och göra mig iordning!
Och bara för att jag är så partysugen så ska ni få lite bilder från olika fester i år! :)

   Tyvärr, inga fest bilder på denna datorn, inga som borde visas iaf :P Så ni får ta dessa ! :D


Ses i dimman !
Emma Ericson ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, sugrören :( Undrar var mitt tog vägen :o

2009-09-19 @ 14:19:25
URL: http://rosasvavandemoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0