Fortfarande torsdag ! ;D

Hejsan igen ;D

Nu närmar sig klockan halv 12 och jag är iaf klar med min såkallade saga. :) Goooodiie Emma!!
Är nog faktiskt ganska nöjd, men bara för att jag är det så lär ju min lärare inte vara det!
Hon och jag är väl inget speciellt perfekt par!? Jag försökte faktiskt muta henne idag, gick inge vidare om jag ska vara ärlig! Jag erbjöd henne en ask Paradis om hon sköt upp inlämnings datumet, meeen ingen större hit. Hon ville ha 25000 kr . Inte har jag det ?! Så jag bad mina kära klasskamrater om hjälp, men tror ni seriöst dom ställde upp ? ICKE!! Dåligtdåligt om ni frågar mig! men men, nu har jag kämpat röven av mig för att få det "viktigaste" klart iaf och jag är stolt! Sen resten tar jag nästa vecka...

Dagen blev inte som tänkt riktigt, och tyvärr måste jag meddela att det blir ingen bild på Fredrik i skogen..
Sorry Johanna.. :( Istället blev det så att min kompanjon Emma Åstrand kom till mig och hjälpte mig med läxan och sen kom Joahnna och sen blev det idol mys! Och nu sitter jag här men datorn i knät och försöker få inspiration till att skriva en dikt ( till svenskan ). Och jämte mig ligger en Fredrik och sover, tråkig som han är ;)

Det är bara en snabb grej jag ska ta upp nu!
Shit vad kul det egentligen hade varit om man kunde höra hur folk tänker hur dom skriver.
Typ, man hör ju oftast på folk när dom är ironiska eller försöker dra till ett skämt, och det kanske man inte själv uppfattar när man läser och då blir allt fel.... Nee jag tror jag struntar i att spinna vidare på detta , jag inser bara själv nu hur jävla trött jag är, och då ska jag inte sitta och fundera på sånt här ;D

MEN IMON ÄR DET FREDAG!!
Eller rättare sagt om 32 minuter. :)
Det är stoort leende på det, detta gillar vi! Vad ska alla hitta på i helgen?
Själv ska jag dra mig mot lagan på fest sen blir det kanske harrys, Invigningen;D
Får se vad mitt huvud vill imon vid den tidpunkten.
Iaf ska jag ha riktigt kul imon och hoppas att alla ni andra också tänker ha det, så kanske vi ses i dimman ;D


Emma Ericson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0