240909 - Torsdag

Tjäääna :)

Idag har jag varit i skolan i typ 30 min, sen stack vi igen ! Idiot till lärare som man har!!
Jag & Emma stack till Lagan för att hon skulle hämta lite kläder och nu sitter vi hemma hos mig .
Vid 13.40 ska jag övningsköra och prata lite med honom vad som komma skall! ;D
Sen ikväll blir det öppethus på skolan, och för det har vi ledigt imon! HELL YEAH!

Imon är det ju marknad med så får väl ta mig ner dit och kolla runt lite ska även kolla efter en
klänning eller någonting som jag kan ha på kvällen för det är ju STUDENTFEST!!! Yeeeeeeah!
Fan vad nice det ska bli , o kul ska jag ha! Sen ska Emmapemmafågelskrämma sova här med så
man får lite sälle hem iaf :D haha !

hopplahoppla , nu går jag igen! Hörs senare !
Lär ju blogga från öppethus så tråkigt som jag kommer att ha ! ;D

Emma Ericson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0