Tvättahjärnan

Kom hem från Agunnaryd för ett tag sen har hunnit med att ta ett bad innan jag satte mig här för att skriva igen!
Påväg hem från a-ryd så hade jag & systers pojkvän ett snack och jag hoppas för mitt liv att det inte är så som vi kom fram till.. :/ Aja, får väl ta en dag i taget..

Imon skippar vi skuulan och sover, känner att jag behöver det !
Det var därför jag tog mitt lilla bad för att få tvätta hjärnan lite.. har väl typ 1 000 000 saker där just nu ..

Nu tänkte jag gå in på Emmas blogg och sno en grej och lägga in här.. Så får ni veta mycket mer om mig ! Hörs om typ 15 min .

Pusspuss
Emma Ericson ♥


Vem tackar nej till ett bad i denna kyla ?

  


Bara för att ni ska få veta lite mer ! :)

Brukar du komma i tid: Mjaa, det brors på vad det handlar om. Men oftast ja!
Hur lång är du: 171,5 cm
Kan du laga mat: Om ni frågar mig , vilket ni gör så Ja! ;D
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går 3dje året på Media
Vad har du på dig just nu: Mjukisbyxor, sportbh och sov t-shirt.
Har du någon fobi: Massor, GETINGAR!
Hade du en bra kväll igår: vet inte om jag vill kalla den bra ..
Vilket är ditt senaste inköp: Fika på Roddys ;) åt mig , kristin och Sillen.
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa :D
Har du sovit i din egen säng inatt: Jaa :(
Vem snackade du med senast: Johan ( systers pojkvän )
Varm favoritdricka: Varma koppen ( sparris )
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Tyvärr rosa pantern men är laktos så kan inte dricka den så .. cider ?
När gjorde du senast något riktigt dumt: Oj, typ.. igår ?
Saknar du någon just nu: JA!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Inte mycket. Det är rätt lätt vissa dagar ! Annars - Bara vara allmänt jobbig..
Någon jag stör mig på: Oärliga människor mest just nu!
senaste person du kramade: Jenny :)
Senaste person du ringde: Syster
Senaste person som ringde dig: Syster
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: Ja
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej , inte överdrivet !
Har rakat dina ben någon gång: haha Jaaa ;D
Är du sugen på något nu: Mysa sönder någon ? JAA!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Nylll
Använder du hudkräm: Japp
Attraheras du av män med skägg: Hmm, brors på vem det är !
Micro-pop eller poppa själv: Micro popoopop
Brukar du baka:  Nej, vill att det ska hända oftare.
Röstade du i det senaste valet: Niiix.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Brors på.. Men familj , vänner HELT KLART!
Vilken låt lyssnade du senast på: Pink - Please don't leave me
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej :(
Vad tycker du är äckligt: MÖGEL!! Det finns inget värre..
Har du pengar på mobilen: Jaa, alltid!

Vilken svordom använder du mest? Fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ingen just nu , sovmorgon imorgon.
Var köper du dina matvaror ifrån? Maxi & Hemköp oftast
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ibland. Jag är rättduktig på att synas ;D
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Köpa bil :)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?  Oja ! Smaskigt
Vad åt du till middag senast? Chile con carne i skolan idag !
Kan du vissla? Ja visst kan jag de ;D
Tittade du på tecknat när du var liten? Ofc! Fortfarande ;)
Äger du några popband t-shirts? Tror inte att jag har något popband.. Brors på hur man ser det ;D
När flög du senast? April ?
Pratar du några andra språk? Engelska isf ;D 
Har du gråtit offentligt? Ja det har jag verkligen !
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja alltid ! <3
Vad har du med dig in på bion? Godis el popcorne & dricka
Vad har du för väder? Tråkigt jävla höst/vinter väder..
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Lunchrasten
När sov du senast på golvet? Kommer inte ihåg..
Vilken är din favorit drink?  -
Gillar du din boendesituation? Ja den är väl helt okej!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Mjaa.. 6?
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Från och till.. Vissa är värre än andra!
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej inte ofta.. Brors på om krister har tagit lyckopiller eller inte..
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19
Tror du på liv på andra planeter? Jag vet inte .. är inte så insatt . men det är säkert möjligt!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej , höjdskräck!
Tycker du om att krama folk? jaa! det är mys!
Äger du en digitalkamera? Ja , men om den funkar eller inte vet jag inte !
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det beror på vem det är och vad det handlade om!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Mja, ibland.. Hade ju kunnat bli vegeterian om jag bara inte hade ÄLSKAT kött så sjukt mkt..
Är du mörkrädd? Så in i  helvete!! :(

Något mer ni vill veta så bara fråga på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0