Torsdag - Noahtoa

Nu är jag hemma efter en väldigt ansträngande dag i skolan... not;D
Iaf så ska min syster strax hämta upp mig och sen åker vi till lastbilscentralen och lämnar johan, sen åker Malin, Jag & Noahtoa hem till Agunnaryd och jag ska mysa sönder dom! Sjukt hur mycket familjekärlek jag känner just nu!
Måste ordna en syskonkväll snart , mysa o titta film !
Den 17 kommer iofs sig Mathias och sover här.. han skulle festa i Ljungby och klart han ska sova hos mig då!! :D
Tycker vi om ! <3

Får se hur sent jag kommer hem ikväll , hoppas på jätte sent så jag slipper sitta här själv och dega ! :P
imon är det fredag , äntligen .. Veckorna går iofs jäkligt fort men det kan gå snabbare ;D
Lördag : PARTY ? :D Hoppas , behöver komma ut nu!

Btw , någon som vill fixa min blogg, så den blir lite snyggare ! Jag gav lixsom upp webbdesign redan på Jb ! :P

Dagens låt : Kanye west ft fKeri Hilson - Knock You Down ! Loove it ♥


PussPuss Emma Ericson !


Kommentarer
Postat av: Johanna

DET BLIR PARTY PÅ LÖRDAG!

Jag kan fixa lite med bloggen om du vill? (A)

2009-10-08 @ 17:31:50
URL: http://dangerforstrangers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0