Torsdag - Ilska

Jag fattar ingenting just nu, jag skiter verkligen i allt snart. Orkar inte gå runt och hoppas, vanta , vänta och vänta! Jag vet att det är en jobbig tid för dig just nu, men du gör det fan inte lätt för mig heller..
Jag går verkligen dag efter dag och bara väntar men det händer aldrig något. :( Ville ju detta !
Though I was unbreakable but this is killing me! ( vet att jag inte kan stava ! )

Ligger hemma på soffan som vanligt och som vanligt är jag sur fortfarande.
Det kan inte vara så jävla jobbigt att skriva ett sms ??
Imon är det skola , tänker inte ligga hemma mer .. folk får äcklas hur mkt dom vill ! :/
Aiija, på kvällen kanske det blir växjö eller mys kväll med Linda..
lördag : Överraska mig... vet ju vad jag helst vill göra iaf, men så blir nog inte fallet...

Så jävla gött att vi har loov nu , bara imon kvar med sen looov ! Jag ska hem till mamma tror jag!

Pusspuss
Emma Ericson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0