TORSDAG - Bruuuum

Hejsan hoppsan på er alla denna UNDERBARA dag!! :)

Dålig uppdatering.. Jag vet, MEN ... Jag hade en vääldigt bra andledning vill jag lova , det va såhär..
Emma Ericson vaknade upp nervös och kallsvettig och visste inte vart jag skulle ta vägen, telefonen vibrerade
heela tiden med massa positiva sms och jag blev bara mer nervös, min inneboende ringer och frågar om hon får komma en runda, klart hon får ! Så vi umgås lite , kör en liten runda med hennes brum och sen lämnar hon mig vid körskolan. Jag blir ännu mer nervös och vill bara lägga mig ner och dö ..typ! Min körlärare kommer och vi sätter oss i bilen för lite övningskörning.
Allt går finfint, men när vi stannar vid garvaren så håller jag seriöst på att dö, mina fingrar orkar knappt hålla kvar cigaretten. Anita Shala ( En kvinna som har kuggat mig 2 gånger ) kommer mot bilen och jag förstår att jag ska få köra med Biiatchen igen :/ ( frågade min körlärare varför gud hatar mig ). Vi hoppar in i bilen och hon kollar på mig och jag börjar nästan gråta, ville verkligen inte köra med henne igen.
Men men .. Hon ber mig köra och jag kör - Vi kommer tillbaka jag parkerar, och missar vad hon säger i början så det enda jag hör är ju allt negativt och börjar ju klart små gråta! DÅ förklara människan att jag har klarat det och jag vet inte vart jag ska ta vägen.. - Går ut ur bilen och kramar min lärare farväl och spriiinger till min inneboendes bil och skriiker!  Hon fattar att jag har klarat det och vi kör en HIGH FIVE utanför rutan ! :)
Upp till Lastbilscentralen for vi illa kvickt, kramar och gratulationer. Nu tänker jag inte skriva mer exakt så tar en snabb förklaring på varför jag inte har skrivit idag!
- Körde till syster i Agunnaryd! ( höll på att krocka )
- Körde till mammas jobb i Älmhult ( hämtade hennes bil, hade kört systers ) ( Höll på att krocka )
- Körde till Hamneda ( träffa Jella ) ( Stötte på 3 älgar )
- Körde till Ljungby igen och plockade upp Johanna!
- Körde till Lagan ( Emma skulle hämta massa grejer hemma )
- Körde in på en liten stig i hulie och fick köra km på den vägen för att lyckas vända :)
- körde till Ljungby igen och där cirkulerade jag ett tag .
- Körde efter Pappa till ryssby ( tog en kopp kaffe där. )
- In till Ljungby igen och lite mys ! ;) 
- Nu - Hemma och ska sooova!

Imon -Hämta Johanna, till skolan, Från skolan, Lämna Johanna, Hämta min bror i Halmstad, gå på tobbes fest ( stannar dock inte så länge.. Känner mig inte så pigg. Så får se .. Kanske ligger hemma på Lördag med! ) Sen hem och ha en trevlig kväll med min kära bror ! ;)

MEN HALLO ? JAG HAR KÖÖÖÖRKORT!! Fattar ni hur lycklig jag är ? Sån jävla befrielse, nu får jag koppla hur mycket jag vill! :)

Bilder får ni kanske imorgon får se om Emma orkar lägga in bilderna på min dator ;D
Dom är rätt snygga om man säger så... Poserar med hennes bil ! ;)

PussPuss
Emma Ericson !

Kommentarer
Postat av: cornelia

grattis! :D

2009-10-16 @ 08:52:29
URL: http://corneliasimonsson.blogg.se/
Postat av: Nadja

grattis igen :D

2009-10-16 @ 13:02:34
URL: http://nadjiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0