Torsdag - 011009

Idag var det skolan som gällde och svenska & Naturkunskap stod på schemat.
Inte det roligaste som finns precis. Vi hade naturkunskaps prov idag med och jag hade glömt att plugga, så hem på den långa rasten gjorde alla frågor och gick till skolan och skrev provet.. Får väl se hur det gick! ;D

Efter skolan stack jag & Emma hem till mig och somnade! GÖTT!! Sov till halv 5 tror jag, och ändå är jag skiit trött nu! ;D Ska aldrig mer vara vaken i 24 h , det tar dööö på mig!!

Imorgon är det skola. Naturkunskap, svenska & Rörligbild.. Fuck yeah.. not. bajstråkigt.
Efter sticker jag till Agunnaryd med Emma för att få det mesta tvättat.. eftersom att jag trodde att det va den 31 idag så hade jag tvätttid idag men sen sa emma att "det finns inte 31 dagar i september.." Grattis till mig, jag bokade tvätttid en månad fram.. men fick en på söndag iaf men måste ha lite tills helgen ;D
På kvällen kommer Johanna också, ska väl kolla på idol och mysa lite . Får se om någon av dom sover här, annars får jag min första ensamma natt i den nya lägenheten.. läskigt :) Får se om jag hinner träffa min syster en snabbis imon med :) Bilden som ni ser under är på mig och min syster för fleeera år sedan, och jag tycker synd om oss båda två för att vi har kunskaperna att bli så fula ;D hahaha! Men kul hade vi!


Ni har mig till höger och min syster till vänster ! En grej till bara , hon är 7 år äldre ;D haha!

  

Pusspuss
Emma Ericson !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0