Tisdag - Massage

Halloja !

Sov hos syster igår med som ni vet och i morse stack hon iväg, hon skulle in till arbetsförmedlingen .
Hon va hemma runt halv 11 och då tänkte jag att det är nog bäst om jag går upp nu ;D
Så jag gick upp och duschade och fixade lite sen gick jag bort till Camilla för att få massage, fick lite skäll för att jag inte är där så ofta som jag borde :/ Men nu ska jag börja med det igen ! Min rygg hatar mig när jag ite går dit ! Men efter massagen så åkte jag med min syster och plockade upp Noahtoa på dagis sen in till stan .
Vi skulle hämta johan på lastbilscentralen... Kände väl inte att det var dit jag ville precis , men jag åkte med !
Allt gick fint och preciiis när vi skulle åka så kommer biljeflen och i sitter en människa jag inte ville se .. Aiiija , bet ihop , jobbigt men jag gjorde det! Sen kördes jag hem och nu är jag här i soffan som vanligt ! :)

Ikväll .. eller om en timme kommer Linda sen kommer även Wass&Johanna vi ska kolla på film och ha det mys ! :) Det tycker vi om ♥
Och imorgon åker jag , syster , Noahtoa & Johanna till ..... för att bada lite ! Leka av sig ;)
Det ska bli najs !
Men kan inte sluta längta tills fredag, vanligtvis så brukar lov gå väldigt fort men nu tycker jag bara det går sakta ;D

Ska springa och raka mina ben nu innan alla kommer och städa lite !
ha det bra så hörs vi senare idag eller imon :)
Pusspuss
Emma Ericson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0